♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

keJarLaH CITA-CITA mu

Assalamualaikum dan selamat pagi semua! *cehh skema nye ayat!
ermm, kaifa halukum? (kecek arab cket!)  >'_'<
heeee......~

alahai, makin besar dh aku lani! umur dah meningkat tua , muka p0m da macm npak ade kedut2! *opps! xdelah! haha!
i'm still young! gorgoeus! fulamak! !
bak kata ruffedge
''cantik tertarik kau memang da Bomb lah!''
huhu!
PERASAN betul aku!

aihh~ berbalik pada cite yg aku nk post pg ni..
ABOUT MY BEST FRIENDS!
wahh! cam menarik je! cehh...
xdelah!
ermm... xd0p dah lah maso nok lepak2,
drak2,wt mesyuarat tingkap!(kecek kelate pl0k!hoho!)
pis0h d0h la sep kito! mu keno lepar denuh!
wt tu keno cnih! huuuu~
sedih2! 
gano2 p0m! d0h nok wt gano kea..
demi masa depan masing2!
hiduplah sep kito sebagai an0k perantau! *cewahh!
sedap bunyi! huhu!

ni ada pic saem2 h0k rapat aku time duk kelate! *ilir bunyi!


*wahh! jauh ira buleh! KEDAH nuh! nati blaja kecek kedah la nga mu kek g! huhu!
psstt~ ra, kedah nga PERAK xdop la jauh mano~ nti free g lar jale kot IPOH.. hoho!
jahat laluh aku! hek3! xp0w2! mugo kaki jale gak kito duo! huhee...



nah! cehhhh! buleh MELAKA yo! ganah! hhuhuhu!
d0h laa buleh kos MASSC0M
aih! jd wartawan ko kek g?? huk9!
pah buleh saem nga artis ah mu!
waduhhhh! ilir bunyi!
hahahha!




SITI AISYAH



AMALINA

***chah.. na.. ermmm! jadi budak koloh mula sep yo!
hehehehe..
xpo chah,Na! form 6, menjamin masa depan! tu p0m,kalu mu rajin study!
pah abes! wt degree slaluh!
wahh! kalu aku abes diploma n nok smbung degree...
jd junior sep mu ah!
huhuhu!



LILY!!!!!! wahhhh! koho c0mel lonih! *sori paka amek gtu pic tuu.. heee
hohoho! kemana kau ? ?
apakah khabar mu? ?
masih ingatkah siapa aku? ?
huk9!
(aku d0p tahu mu wt gapo loni, lost c0ntact! cehh..
jolo la terr~ sibuk2! xd0p mase nk bertanya ...*sibuk la sgt!
ngadap fessbuk 24h!
huheee... gano2 p0m! maaf r! 
lily, buleh mano eh? ? ? )


kawan2! pape p0m! i wish u all GOOD LUCK lah!
belaja mano2 p0m! samo je.. 
yg pentim NIAT kite tuuu...
aku harap sep mu punye niat tu hanya tuk belaja!
xd0p d0h maso nok huhahuaha!
sep kito matured d0h loni!
d0p mace dulu!
xleh n0k dk diam!
hohoho!
loni pikir maso depan d0hhh!
sep mu... jgn LUPA aku!!!!




lorhhh! frust wehh! xleh n0k upload lagu SAHABAT-PADI..
hurmmmmm~~~~




Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd