♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

tidak sabar?

hurmmm... lebih kurang 1 bulan,6 hari lagi aku bakal 
menyambungkan pengajianku..

ap eak yang aku rasa?
excited?
nervous?
or anything else?
uihh!
I think I have no feeling!
yeahh!
this is true!
entah la! maybe, aku ni jenis orang yang just take it easy je kot!
whatever lah! janji aku hepi dengan hidup aku!
ta gitu?



-->>>tempat yang bakal menempatkan aku sebagai seorang pelajar.




-->>> cehh! ada map lagi!
haha!
sape2 yang kenal aku, or ada rasa nak bt date nga aku..
meh r ,dtg unikl rcmp.. 
dekat je! **dekat la sgt!
tapi aku rasa tak de la siblings aku yang tinggal kat area Ipoh...





-->>> bidang yang akan aku pelajari nanti!
DIPLOMA FISIOTERAPI


    wish me luck,ok? thanks! May god bless you all!

Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

2 people pray for me ✿:

shafihapy0713 said...

sy bakal ambek dip in fisio at unikl,july nie dftr...bljr kt saner cmner..loan ok x..

cik saa said...

haha! sy p0m bakal amek tu jugak.. so , about loan tuuu... sy ta taw sgt laa.. hahaha! wow! kite same la! hihi

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd