♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

berkayak kat TAMAN WETLAND.. best!

Pagi yang indah dan sesuai untuk berkayak!
haha!
ayt xleh blah!

hmmm.. actually, aku bgun lambat pagi tuu..
serius! aku lgsung tak sedar!
TIDUR MATI!
urghh! eng0m!
itupun , nasib baik membe aku kol kejutkan aku..
*mcm thu2 je dia uh! aku bgun lambat!
hehe
adik aku NURHAZIEYQA(ieyqa) marah2 lorhh!
iye laa..
janji kul 8.00am.. kul 8.30am baru bangun!
ng0k sumguh laaa! aishhh!

Agak kalut laa aku pagi tuu..
kene buang sampah!
amik kunci motor *pegi nga motor membe
isi minyak
ambil adik aku..
(yg  ni pling bengang, kak ayen *kak ipar
ta ckp nk ikut jugak.. 
umphhh, xde lah aku ni mcm org bodoh duk tgu!
agk tension r jugak! da la lame.. dlm 1/2 jam gak tgu )
then,pusing balik ambil membe aku..
haduii~ penat!
but, is ok!
puas hati gak r..
sebab xcited dapat naek kayak en..
hihihii!
ENJOY!!!!


pakai sunblock dulu! for avoid from sunlight! hekhekhek!



get ready! hahaha! =D





ieyqa baru nak belajar berkayak!



xde keje pergi terjun dalam tasik! mandi pun macm kanak2 RIBENA hahaha! best lorh! 



dari kiri : kak ayen(kak ipar) , me! =D , hajar , wanny



NAK TAHU?? 
kamera masuk air lorh!
ouchh ! shit!
so, gmbar yg di ambil p0m ckit je lah!
kamera jd bengom meta!
syumak!
hahahahha!


Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd