♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

adakah lagu ini memang patut untuk aku?

Photobucket


alahaiii~ dah lewat dah nih... 
kuatnya pessbuk! es0k culture!
HAHA! bantai je~~~

ermmm... sebenarnya kan....... 
first time aku dgr lagu tu.. (Tahu tak lagu ap?haha! nti jap agi aku kabor! hohho!)
aku rasa memang patut r lagu tu dia tujukan kat aku wlpun
dia tak nyatakan! tapi memang pasti lah!
kalu diperhtikan lirik dalam lagu tuuu memang byklah makna!

"iye d0p aw0p?? lagu tu meme sesuai tuk sy kea???
xpo awop! sy pehe... sy tahu sy tak layak tuk awak kea..
sy thu tuuu
wlaupun agk pedih nk ditelan rase itu.. iye kea aw0p???..
sy thu awk pasti dgr dah lagu tuu.. kan3?? time awk dgr tu.. awk mesti igt 
kt sy kan aw0p??? "



ni lah lagu yang dimaksudkan itu.....




perhatikan pulak liriknya....


Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang tak ada lelaki sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak
Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati
Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak
Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu
Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu
Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua
Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu
Oo baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu
Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak





Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd