♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

bukan BERKIRA

Photobucket


Wǎn'ān!

hehehe!
mandarin tuwww.... ^_^
tahu tak apa makna?
tak ?? okey, ciksaa translate kan eaaa...
maknanya... SELAMAT MALAM.. heeee
tu je actually....hohoho

hey! hey! hey! 
amboiiii! kerja banyak... sempat lagi eaa nk berblog2 nie..
aihhhh!
memang xleh nak tahan lahh... rasa nak luahkan jugak!
selagi tak luah.. 
selagi tu rasa macam tak sedap je.. harap2
dpt hilangkan sikit feeling yang ada sekarang ni..
banyak pun tak pe.. lagi bagus dan lagi lah mudah nk study..
hohohoho! InsyAllah...

Sebenarnya,... alaaaa, tak tahu lah cemana nak luah ni..
ahhh! bantai je lah! at least aku dapat luahkan jugak malam ni!
pasni nak study ANATOMY lak!

Sebenarnya enn.... aku rasa macam urghhhh!!! rasa ap eh??
bukan apa weyhh.. aku jadi macam nak marah pun ada..
nak mengata depan2 dia pun ada!
tapi takut benda laen lak jadi...
tak mahu gaduh2! tak mo! tak mo! tak mo!

uihhhh~ aku benci lah! apa yang ada kat aku, 
semua ko nak en... 
apa yg aku makan , ko pun nak jugak...
nak rasa laa.. apa laaa...
kadang2 ko makan tu byk daripada aku...
amboiii...
(nak marah jugak tapi tak sampai hati)
haduiii... lembutnya hati ciksaaa...
pastu, barang aku kau pegang macam harta kau sendiri..
suka minta2!
haaaaa... tak sukaaaaa!
sebab kau kawan aku, roomate aku...
aku tak sampai hati nak marah,
tak sampai hati tak nak bagi.. entah lah!

AKU BUKAN NAK BERKIRA...!!!
tapi cara kau mempengaruhi aku untuk berbuat demikian...!!!
urghhhhh!
kalau aku nak cerita ni...
alamaknya... tak study rasanya,.. hoh!
benci! benci! benci!

Ya Alllah~ ikhlaskan lah hati aku...
tolonglah Ya Allah..
setiap kali dia minta apa2 dari aku..
aku mesti rasa mcam entahlah..
macam tak ikhlas bagi..
tidak seperti mula2 kami berkawan!
apa dia minta, aku bagi dengan seikhlas hati..
tapi sekarang,...
apa2 hak dia.. mesti akan ada kata2 something
yang buat aku serba salah nak pinjam or guna barang dia..
sejak itu... aku pun rasa macam berat nak bagi kat dia...
dan aku pun rasa malas nak minta or pinjam apa2 daripada dia...
kalau boleh aku nak miliki sendiri barang2 tuu,,,...
rela beli sendiri....
MAAFKAN SAYA KAWAN!
aku tidak mahu berperasaan macam ni.......









Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd