♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

Cukup-Cukup MaKan oRang KaTa




hari ni hari apa eak? oohh... hari isnin..
Oppps! Selasa lah! hahaha!
cuti dua bulan~ biasa lah kan.. =P
20/12/2011
HARI SELASA
JAM 8.35 PAGI
diumumkan bahawasanya... menda merepek ni!!! HAHA!
p/s: actually, semalam lagi tahu! tapi aku saje nk kol arini..
okey! berbalik pada cite yang nak aku luahkan....
hurmmm.. aku just dapat pointer 2.56..
teruk kan? jauh beza dgn target aku!
aku target 3.00 atas...
sedih kot! serius! dah laa semua membe aku dapat 3.++
aku ? hampehh!
by the way, thank to ALLAH...
atleast, semua subjek lulus!
alhamdulillah..
jap! Mandarin aku cemana eakk? ahahaha! lulus ker? HAHAHA!

Hurmmm...
aku rasa aku tahu kenapa aku teruk macam ni...
Pertama sekali,
time exam hari tu, aku banyak mengumpat!
sebabnya...
aku banyak tak puas hati dan terasa hati dengan roomate aku..
tak mahu lah aku bagitahu siapa dan kenapa kan.~
benda dah lalu.
malas dah nak mengungkit!
tapi yang pastinya...
mesti dia dapat result dekan!

dan  yang kedua,
aku banyak menghabiskan masa dengan online!
yeahhh!
hahahhaa! fuhhh!
memang tak dinafikan yang ni..
mentang2 ada broadband n lappy~ memang nikmat lah kan!

Yang ketiga,
banyak tidur... okey, yang ni aku tidur pom bersebab taw!
time tu aku sakit giler pinggang! serius weayy!
kalau bole aku tido xnak bangun2!
sakit sangattttt!
datang bulan kan...

Okey! lepas ni....
aku dah tak mahu ulang kesilapan yang aku buat ni..
tapi yang datang bulan tuu.. xkan nak elakkan jugak dah nk datang kan?
HAHAHA!
yang pasti untuk next sem..
kurangkan bermuka buku!
setakat nak femes dalam muka buku tuu.. apalah sangat kan!
kalau femes dengan result yang gempak ok lah! huh!
bukan setakat bermuka buku je okay!
tagged
yahoo messenger
skype
kurangkan!
ehh2! lagi satu! 
twitter!
lepas ni dah xde dah 24 jam tuuuu!

lagi satu pasal puas hati tak puas hati tuuu...
aku just nak buat tak tahu je!
dah cukup! banyak sangat mengumpat!
habis keluar segala ilmu.....

okey cik saa! chaiyokk!
do all the best for the next sem!
gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya , kan?

walawehhhh! HAHAHA! steady! steady!










Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd