♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

Single vs Couple





hurmmmhhhhh! tarik nafas jap!
puhhhhh!
clears my mind! ^__^

Single vs Couple
dua perkataan yang berbeza
Maksud yang berbeza...
tanggapan yang berbeza daripada orang yang berbeza..

Ada yang lebih suka single...
sebab tidak terikat apa2 dengan pasangan
boleh buat apa sahaja tanpa menyakitkan hati siapa2
tidak perlu menipu semata2 nak jaga hatinya
tidak membazirkan kredit untuk menghubunginya,.. HAHA!
bebas berkawan dengan sesiapa sahaja!
boleh melakukan apa sahaja tanpa minta kebenaran dia.
dan apa-apa sahaja perkara yang tidak melibatkan dia...


Ada yang lebih suka couple...
sebab boleh meluahkan perasaan
boleh mintak pertolongan dia
tidak rasa sunyi....

ermmm... However , S I N G L E  itu pilihan ku..
nak tahu kenapa?
mungkin aku takut untuk jatuh cinta dan dikecewakan~
yeah! I admit it!
its hurt! such as tapping with saws...
cukup sudah apa yang telah berlaku terhadapku...
biarkan... biarkan dia happy with his wife...
B U K A N  S E N A N G  U N T U K  J A T U H  C I N T A  B U A T   K A L I   K E D U A


AKU FOBIA AKAN CINTA


lagi sebab lain...
aku malas mencari masalah dengan my braderr!
huh! kemana saja aku pergi dan buat pasti ada yang jadi reporter!
uh! aku ni ala2 artis yang dihendap paparazzi gitu lah!
aku tak tahu apa yg my braderr pkir!
seriously! 
aku pernah hampir nak kene tampar...
sebabnya jumpa dengan member laki...
its nonsense la! 
thats why laaa aku malas nak jumpa lelaki-lelaki ni...
lain lah kalau kawan laki yang betul2 aku kenal dan rapat..
hurmm, apa masalahnya kalu jumpa pun kan! ?
janji time tu , jumpa ramai-ramai... okey lah kan ?
xde lah orang nak syak yang aku tengah bermadu kasih...
eeuuuw!

aku suka single 
sebab aku tidak perlu nak tipu dia..
*aku memang suka tipu orang!
HAHAHA!
lagipun, aku bebas berkawan dengan sesiapa yang aku suka...
tengok lah dalam Facebook! 
ramai kan ? hhuhu!
the best things when I am single...




Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd