♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

Baru Nak Senyum

Photobucket

cerita ni dah lame sebenarnya... sebelum aku datng ipoh lagi..
time bile eak ?
awal bulan satu rasanya...
okey! tapi xpe! aku nak jugak cerita apa yang aku .... aku apa?
haha! whatever lahhh...

time tu kan...
aku baru nak senyum...
Bila ayah cakap nak beli motor...
Motor macam cik tiey sepupuku.. iaitu motor "egoS"
Bukan senang nak tunggu ayah beli benda2 macam ni...
Aku baru je bajet nak guna duit MARA beli motor..
At least , motor jenis honda wave pom jadilah...

Baru nak senyum...
Akhirnya aku dapat merasa naik motor baru...
Wahh! at least , tidak perlulah aku tengok
kengkawan bergaya dengan motor baru dengan pandangan jeles, kan ?
*tersenyum

Baru nak senyum...
Nak khabarkan kat kengkawan yang ada motor baru...
wahh! so awesome!
Aku pun ada! kan ? haha!

Baru nak senyum...
tayangkan motor baruku di laman blog ciksaa... hehe

Baru nak senyum...
Baru nak senyum...
Baru nak senyum...

Tapi sekarang tidak jadi aku teruskan senyuman tu...
Sebaliknya, senyuman nipis yang dibuat2 sahaja
yang menghiasi wajah ketika face nga parents...
Hmmm... sekadar menjernihkan suasana...

Okey! ni semua idea c'yap! My brader tuh sorang!
uh! dia yang suruh ayah aku baiki motor buruk tu je...
dia lah cakap geran ada dengan dia boleh je nak hidupkan balik roadtax tuu...
yelaa, before ni motor tu mne ade roadtax...
roadtax pom tak hidup entah berapa lama ntah!

ni haa... rupa si buruk rupa!








AKU NAK MOTOR NI! 



Hasrat tak kesampaian.. kesian kan ? *just smile...











Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd