♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

SeLaMaT TaHuN B aRu



Okey... sebelum tu ,
saya nak ucapkan
SELAMAT TAHUN BARU...
berlalu sudah 2011
kini 2012 bertandang....

begitu pantasnya masa berlalu , kan ?
dari aku baby pakai lampin..
hisap susu , makan nestum...
dari aku zaman kanak-kanak sekolah...
dari aku zaman remaja sekolah menengah...
kini kakiku menginjak ke Menara gading..
wahhh! aku rasa macam mimpi!

tapi beginilah hidupku...
sabar menghadapi dugaan hidup..
hampir setiap hari diri ini... disindir~
kerana kekurangan diri!
bagaimana rasanya ? hurmmm....
talk to my hand.. =P

okey ,Straight to the point!
sambutan tahun baru tiada maknanya buatku...
azam baru pun apa kurang..
sebelum ni , dah berlambak azam baru yg direncanakan!
entah apa-apa! satu haram tak tercapai!
kan ? baik tidak payah nak berazam2...
aku bukan jenis yang hidup yang ada matlamat..
ehhh~ bukan!
ada matlamat tapi tidak mempunyai usaha nak 
realisasikan azam tu..
tu je sebenarnya!
kalau buat pun , sekerat jalan je...
pastu , habis gitu~ macam pasir ditiup angin.
hmmmm....

Just bersederhana...




Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

2 people pray for me ✿:

Anonymous said...

kadang2 apa yang kita nak tu x tercapai..tp jgn mudah putus asa kerna apa yg kita nk 2 bknye x tercapai tetapi masih belum tercapai..selagi kita masih hidup kita msih berpeluang untk mengapainya..
~IMPOSSIBLE IS NOTHING~
~JUST DO IT~

cik saa said...

@Anonymous

tapi nak tunggu saat tu tiba mcm nk berperang nga buaya !
okey, bytway... thanks! =)

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd