♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

Happy Moment with my housemate

Photobucket



Hye guys. I want to ask some question. Awesome tak saya? hoho! Poyo lah kan. Eh, betul la. Saya memang owesome! Tak caya? Okay. No hal. *Lantak kamu lah!

Actually nya kan, kami satu rumah ni, dah lama plan nak picnic sama-sama. Hari tu, hampir nak pergi. But there is some problem. Tak ada transport!  Ada tu ada, motor laa... takkan nak g nga motor plak,kan? Kami2 ni perempuan. Tak elok lah kan.So, yang pergi tempoh hari tu. 3members only! Aku, myraa din, aen. Yang lain semua tak nak ikut. Sebab, kami pergi dengan member laki. Wawa punya bestfriend. Mungkin, awkward la untuk diorang ikut.Hurmmm..... Time tu join dengan budak rumah Meru sekali. 

So, hari ni,  Aku volunteer kan diri... sponsor kereta... Tak berkira pun! Bila lagi kan? Takut rumah ni makin berkurang. ( Sebab dua orang dah keluar dari rumah ni ). Plan asal, nak pergi pagi esok. Memandangkan diorang ada hal. So, pergi la petang tadi. ( Pagi tu, aku baru bagitahu hasrat ni kat diorang. Spontannya, dioarang cakap "jom sekarang!" Apa lagi. Terus gerak la! Booking kereta. Masak2 apa yang patut.Alhamdulillah, semua bagi kerjasama. )

Saya booked kereta saga blm. Takkan nak viva plak? 6 orang nak muat. Diorang ni bukan kecik2. Besar2 semua! haha! Kalau ada avanza, avanza aku ambik! hohoho! RM8 sejam. Okaylaa.. ( abang viva tu, hoh! kedekut hapah! sepatutnya nak mengorat aku. kene buat baik2, kan ? grrrrrr!
Kereta ni gilerrr! handbreak xde function! nasib baik tak langgar kereta belakang. Dan nasib baik aku cekap handle.


Inilah makanannya. Nasi goreng tu yang asalnya, aku masak untuk breakfast. Dah sayang tengok nasi banyak dalam periuk. Nampak macam membazir, so aku buat nasi goreng. Pastu, tambah bihun, sebab nasi goreng ada sikit. Ekspress kot time ni! Time ni, nak goreng bihun ni kelakar. Yang tu tak reti buat, yang ni tak reti buat. Aku pun buat je laaa... bantai je! HAHAHA! tak menjadi sikit. Lastly, pass kat aen. Biar dia tambah la apa yang tak cukup. Tinggal je kat diorang. Aku keluar g ambil kereta. Then, makanan yang lain-lain tu yang lain masak. Boleh kata siap seorang kene buat. Yang tu goreng nugget, yang ni goreng keropok, yang tu buat air. Hohoho! Bekerjasama!   


Happy faces.. Bukan senang nak cipta moment macam ni. hoho! kan ?


'

Hohoiii! Enjoy benor! Terasa senang hati tengok diorang gembira. Tapi sayang, rasa kekurangan. Waniey tak ada. Liana? hurmm, tak rapat sikit kot. Its okay.




Tak puas makan dalam air. Makan sambil main. Hebat tak ? hehehe... Korang tak ada nya.
Strategik kami pilih port. Ada taman permainan sekali! hahaks!
Lepas mandi main ni.. Best gilerr!  we seem likes "kanak-kanak ribena".
hahahaha!



Lepas tu kan, dalam pukul 6.00pm macam tu laa... Kami gerak balik ikut jalan Silibin. Tak lalu ikut highway, macam yang kami lalu masa nak g Chepor. Alang-alang tu boleh kenal hostel Sri Murni. ( nampak macam teruk je hostel tu ). Pengembaraan belum berakhir, kami singgah Taman rekreasi Gunung Lang. Hohoi! 



ALHAMDULILLAH.... Lastly, what I want, have already occurred. Berbaloi rasanya keluarkan untuk ini.



p/s : hey, I got my result for the last sem.. ( semester 2 )... But, I don't feel satisfied! Because I don't know how about my pointer! oh, damn! Why? Why? Why? I just know "PASS"! Kenapa tak bagitahu je. Tak senang duduk tahu! 








Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd