♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

Life of a "haRpy"

Photobucket


Sekarang pukul berapa ya ? Kalau kat dashboard lappy aku ni. Jam tepat pukul 4.00am. Hurmmmm, masih rasa tak mengantuk lagi. Dan entah kenapa rasa macam nak jugak says something. Pernah tak kamu berada dalam situasi macam ni.?

Kawan kamu, mempunyai perasaan dengan seseorang tu. Dan dalam pada masa yang sama, kamu berhubungan dengan orang tu. Dalam tu jugak, orang tu juga menolak sayang or cinta kawan kamu. Sedangkan kamu suka2 je dapat berhubung dengan orang tu.

Hurmm, agaknya apa kawan kamu akan fikir ye ? Mesti dia akan fikir. Kamu perampas! Right !? Mana tidaknya, kawan kamu meluahkan perasaan dekat mamat tu. Then, mamat tu tolak kasih dan sayang kawan kamu. Dan dalam masa yang sama dia berhubungan dengan kamu. Kalau aku, sure2 fikir macam tu jugak! Mesti akan fikir macam tu!. Agaknya apa yang akan kamu buat ? Tinggalkan orang yang kawan kamu suka tu. Atau teruskan berhubungan denagn dia?

Actually, this situation is no stranger for me. Huh! dah biasa. Agak complicated lah jugak. Always like this. Aku selalu kenal dengan someone through my friends. Hari tu, ada member punya boyfie add aku. Aku just aprove je la. Elok-elok je, selalu jugak chatting. Dia jenis yang mudah mesra dan aku jenis yang melayan. That why la nampak baik hubungan tu. Tapi entah apa sebab, tak lama lepas tu. Diorang terus break up! ( yang pasti tiada kaitan dengan aku. Alhamdulillah

Pastu, yang ni plak. Macam biasa diorang yang add. Aku approve. ( aku approves pun bukan sebarangan. kalau dia tu selalu timbul kat wall aku tu baru aku approves. ) Aku approves pun sebab dia selalu komen dan macam mudah masuk. Gitu la. Orang ni pakwe kawan aku punya member. So, nampak macam tak heran lah rapat pun. Kami komen2 pun macam agak giler2 sikit. Okay, aku tahu dia ada makwe. Sebab tengok kat wall ada relationship. But, I just ignored that. Bosan! Layan je. Tak kemana pun. Dalam dunia maya je. Sampai lah ada makwe dia IM aku via facebook, tanya pasal relation ni. Weh! serius kelakar! Hurmmm, lepas tu. Aku kurang dah layan mamat tu! Malah aku layan dengan dingin sekali! Lantak lah kau nak terasa ke apa. Better aku undur diri daripada menjadi penyebab korang bergaduh! 

Oh, danm! Shit! How could it happened to me? hurmmm. I'm sick of this life. I just wanna scream!!! Kalau nak diceritakan banyak lagi sebenarnya. Okay, konklusinya. Aku adalah perampas! Okay, aku perampas! Sebab, sifat aku suka melayan je! That why, jadi macam ni. Bangang nya kau! 

Kau memang tak layak! Tak layak digelar kawan, kan? Ohh! my dear Allah. Please help me. Why do I always find the wrong person ?




p/s: What should I do ?





Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd