♡ ♡ ♡ "What do you wanna do?" "I dun no what do you wanna do?" ♡ ♡ ♡ (。♥‿♥。)

Sempoi Bersahaja Itu Aku

Photobucket


Sempoi bersahaja itu aku ? hahaha! koya laaa... huhu! Whatever! Jeles ler tewww! hehehehehhehe... Eh, jap tengok jam jap.. Oh my......... pukul 5.20pagi ? gila apa ? hahah! Manusia ke apa aku ni? Aishhhh... 

Okay, actually, nak share something... Mungkin lawak sikit! hehe! bagi aku laaa.. kalau korang entah la macam mana kan.. lu pikir lah sendiri! ( bak kata nabil )... Ada seorang jejaka ni yang agak hensem, menarik dan tertarik! ( mesti koya kalu dio baco nih! haha! ) yang kini SINGLE... Ehemmm, if ada sapa2 yang single tu.. boleh la PM saya.. Nanti saya kenalkan korang! hihihihihihi 

Jejaka ni, ermmmm... " gilerr ngoye " kot! haha! ( sori *** )... Dia dah clash dengan member aku merangkap, apa2 je lah.. Sampai lah sekarang ni, dia dah jadi down dengan kaum hawa... "Down" ke? Hahaha! Tapi siap bagitahu aku lagi dia suka someone merangkap kawan dia... Eh, dia ni... tak paham aku! Susoh nok pehe ore gewe neh! Dea angau dio mari gak! payoh slaluh! haha! Kat sini ada sedikit chatting2 aku dengan dia... Sebenarnya, aku tak tahu apa aku merapu merepek dalam "sesi perbualan" ni.. haha! Maen bedal, ikut apa yang terlintas kat otak ni. Hehehehehe... Laaa, dah nama Sempoi Bersahaja Itu Aku!
( ** Maaf, identiti perlu dirahsiakan demi keselamatan hidup dia! haha )








Ada nampak macam doktor cinta dok ? Hahahahha! *koya... Ermm, bukan apa laa... aku rasa ada betul jugak apa yang aku cakap... Cuma part ni je laaa.. Rasa macam need more attention gitu laaa....


Haaaa... nampak macam ayat menggalakkan someone tu boleh je nak rampas! Faham kan ? Maknanya, menggalakkan someone yang falling love kat orang tu even orang tu dah milik orang,.. Boleh je nk bedal! Dan perkara ni lah yang incite orang yang berumah tangga bercerai berai... Allahualam...

Okay, lagi satu... hahah! apa yang aku cakap dalam chat tu.. "advice" ke ? hahaha! Main hentam sembrono jah aihhh... Jangan lah percaya sangat oii.. Selalunya, aku cakap ni tak berasas! Menipu macam tu laaa.. hehehehe..... 

p/s : Azan subuh dah berkumandang, time to sleep! heheheh.. Cukuplah conteng2 tuk pagi ni.. Assalamua'laikum..... 






Terima kasih kerana sudi baca. May الله bless you.

www.tips-fb.com

0 people pray for me ✿:

diperakui oleh Cik Saa sdn.bhd